lauantai 16. toukokuuta 2015

Kun Laura värjäsi hiuksiaan..

Mun hiuksissa on ollut varmaan tuhat väriä. Ei silti mitään värikkäitä,neonvärisiä vaan perus musta,tummanruskea,ruskea,haaleanruskea,tummanvaaleat,vaaleat,täysi blondit..Niin ja se porkkana tietty. Ja kun Laura värjäsi hiuksiaan,yhtenä päivänä hänen latvansa oli täysin kuollutta ja itse väri ei tarttunut enää päähän. TADAA.

Leikkasin hiukseni todella lyhyeksi,näytin ihan rotalta mutta halusin kasvattaa hiukseni uudestaan ja mitäkö opin? Sen,että sitä hiusväriä ei tarvitse kuontaloon tunkea vuodessa 40-60 purkkia! Herranjumala,kyllä sitä kaikkea ihminen voi tehdä. Tässä vähän kuvia mun hiuksista ja miltä näytän tänä päivänä.

Tämä on siis mun oikea hiusväri,hemmetti kun mustavalkoiset kuvat olivat silloin niin "in" omassa nuoruudessa,ei saanut olla värejä. Mutta tuossa kyllä näkyy ihan tuo vaalea väri hyvin.

Sitten alkoi tämä mun murkkuikäni,hiukset värjättin ruskeaksi. 


7lk mentyäni,koitin rohkeampaa väriä eli mustaa. Ja kiitos bloggerin,hiukseni näyttävät tässä tummanruskeilta mutta oikeasti ne olivat pikimustat. Olin tuolloin osastojaksolla,halusin olla kuin muutkin. Osastolla toiset nuoret kutsu mua Minni-hiireksi,hyvällä tavalla kuitenkin. 

Nyt siirrytään 8lk,milloin musta väri alkoi jo haalistua. Pidin vuoden tummanruskeaa väriä,kunnes vaihdoin takaisin vaaleaan. Kuitenkin tuli tuo porkkanaväri ensiksi,sehän tapahtuu kaikille kun tummasta yrittää värjätä vaaleaan.


Ja sitten sekalainen seurakunta,olkaa hyvät. 

Ja tähän pysähtyi. 


Nyt:

Ja nyt annan kasvaa,kasvaa ja kasvaa. Mitä värjäyksiin tulee,niitä olen vähentänyt. Olen ajatellut pysyä ruskeissa sävyissä,se väri sopii minulle parhaiten. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risut ja ruusut ovat tervetulleita. Muistetaan kuitenkin asiallinen kommentointi.