maanantai 25. toukokuuta 2015

Vähän mietteitä ja höpinää & valokuvausta ja viikonloppua

Moikka. Jokunen ehti varmaan lukea sen mun ei-niin-miellyttävän-blogikirjoituksen,ja joo,mullakin on usein niitä päiviä että pakko päästä purkamaan se joko blogiin,facebookiin tai wappiin jollekulle. Mutta siinä on se hyvä puoli,että se auttaa. Parille kaverille tuossa mainitsin,kuinka monesti olen huomannut tämän kyseisen mielialavaihdoksen ja pum!,oon taas normaali itseni sen episodin jälkeen. Kiukku laantuu,ihan melkein prosentteina kymmenestä nollaan. Kuulostaa varmaan oudolta,mutta näin se on. 

Olin viikonlopun porukoilla,nautin jokaisesta hetkestä perheeni kanssa. Ruokapöydässä on ihanaa muistella vanhoja aikoja,naureskella kuinka hassuja olimme siskoni kanssa. Rakastan kuunnella lapsuusaikojani vanhemmiltani,sekä äitini odotusajoista. Kyselen paljon,mutta äitiä se ei ikinä haittaa,hän suhtautuu iloisesti ja kertoo mielellään,millainen olin vauvana. Noh,palataanpas siihen viikonloppuun ;) iskä tuli mua hakemaan,niinkuin aina,Veturista kun oli päässyt töistä. Mulla on aina se ongelma,että pakkaan viime tingassa ja sitten harmittaa jos jotain on unohtunut kämppään. Ensikerralla teen listan tavaroista,ruksin ne kun olen laittanut tietyn tavaran kassiin. Odotin kovasti näkeväni kisut,Saku tulee melkein aina tervehtimään mua ja toivottamaan tervetulleeksi. Bella,mun rakas draamakuningatar,menee perse pystyssä muualle ja mököttää vähän aikaa. Ai miksi? Koska hänen ylhäisyytensä ei ole saanut olla emäntänsä kanssa pitkään aikaan. Loppujen lopuksi Bella haluaa laatuhetken kanssani,yleensä menemme porukoiden makuuhuoneeseen,Bella hyppää sängylle ja tulee tassuttelemaan mun masun päälle. Huhhuh kuulostipa pervolta...
Grillattiin,mä valokuvasin henkeni edestä ja yritin saada kissojani olemaan paikallaan. Lauantaina kaverini tuli meille,syötiin,juteltiin ja pelattiin tableteilla yhtä helvetin hankalaa peliä,loppujen lopuks siihenki meni sitte hermot. Sunnuntaina nukuin vähän pidempään ja lähdin sitten loppupäiväksi mummuni luokse ♥ Tein meille ruokaa,siivoilin,puhuimme politiikasta,katsoimme televisiota samalla höpöttäen ja kävimme ulkona nauttimassa kauniista säästä. Pitkästä aikaa näin mummuni silmissä ilon katseen,hän on todella sisukas ja rohkea nainen. 

Kävin eilen iltapalan jälkeen vielä valokuvailemassa,sain onnistuneita kuvia ja muutenkin oli kaunis kevätilta. 
Tänään oltiin Veturiryhmän kanssa kirjurinluodossa kalastamassa ja se olikin meidän viimeinen ryhmäkerta,sillä kesällä ryhmää ei ole. 
Sain pienen sintin,oli siinä iloa yhdessä sintissä.."KATTOKAA MÄ SAIN KALAN,KATSOKAA NY! HEAAAAAAAAYYY!" Jesjes. 

tilasin Kiinasta uuden valosuojan kameraan,näyttää kyllä niin komeelta ;)
















2 kommenttia:

Risut ja ruusut ovat tervetulleita. Muistetaan kuitenkin asiallinen kommentointi.