torstai 14. toukokuuta 2015

Nämä kappaleet ovat tulleet tärkeiksi.

Moikka moi. Musiikkia on hyvä kuunnella,jos on masentunut,surullinen tai vihainen. Etsi itsellesi voimabiisejä,niin minäkin olen tehnyt. Nämä kappaleet,mitkä tuohon alas laitan,ovat saaneet minut hymyilemään,ajattelemaan maailmaa toisin ja kuuntelemaan itseäni. 



"Tää ei oo ihan haudan vakavaa,muutkin mokaa. Mua saa,mua täytyy valistaa,muutkin mokaa."


"Katse eteen ja suupielet ylöspäin. Teen vastoinkäymisistä voimaa,antaa tulla kestän kyllä, periks en tuu antamaan!"


"Maailma on minun,maailma on sinun,maailma on tehty meitä varten,jokainen tänne jonkun jäljen jättää."


"Nouskaa ja nostakaa kätenne,te olette vahvojaa. Nouskaa ja näyttäkää itsenne te olette kauniita."


"Mietin mitä jää kun mä lähden täältä,kun mä kuolen,se päivä ei oo vielä tänään."


"Mä kuulen huudot,mä kuulen huudot, tukahtuneet hälinään,ja lupaan olla täs, jos kukaan muu ei välitä. Mun ystävist ei yksikään yksinään tarpoo tääl saa. Käännä sun kasvot valoon,niin varjot jää taa."


"Anna minun tulla sun viereesi ja lohduttaa,hullu sä et ole mut joskus sitä romahtaa,kivipohjaan. Hiljaa nyt mennään,mut henkiin sä jäät."


1 kommentti:

Risut ja ruusut ovat tervetulleita. Muistetaan kuitenkin asiallinen kommentointi.