lauantai 9. toukokuuta 2015

Toisen loppu on toisen alku

Bloggaaminen on kivaa. Ehkä vähän rasittavaakin. Ja inspiraatiota kirjoittamiseen on hankalaa miettiä. Jospa lopetan ja aloitan sitten myöhemmin. 


Minun nimeni on Laura. Olen 20-vuotias nainen Porista,sillai kai. Blogin pitäminen viimeisinä vuosina..miten sitä voisi kuvailla. Olen aloittanut blogia ja lopettanut blogia. Taas on inspistä mutta seuraavat 4kk lopetetaan. Aihe on ollut masennus,diabetes,lifestyle,ruoka blaablaablaa. Tiedättekö mitä? En halua kirjoittaa juuri siitä tietystä aiheesta. Olkoon tämä blogi siis sekablogi,eli postaan tänne aiheista,mitkä on mulle tärkeitä,mitkä inspiroi. Saatat nähdä blogissani mielipiteitä,arvosteluja,henkisen hyvinvoinnin taistelua,diabeteksen kanssa menoa ylös ja alas,reseptejä,päivän asuja,lemmikeistä,kavereista ja ihan mistä vaan! Blogini ei siis käsittele yhtä tiettyä aihetta,vaan se käsittelee monta monessa.

Mietein tätä kuukauden ja kyselin itseltäni moneen kertaan (jestas mikä hullu) "olenko valmis kirjoittamaan", "mitä jos en jaksa","mitä tapahtuu jos ketään ei kiinnosta","lopetanko taas". 
Ne kysymykset kirjasin muistioon ylös ja aloin miettimään toden teolla,mihin johtopäätökseen pyrin. Ensin laitoin ylös,että aloitan helposta. Esittelystä-eli minusta ja sen jälkeen jotakin muuta. En ota enää stressiä postaamisten kanssa,etenen rauhassa ja omaa tahtiani. Niinkuin elämässä muutenkin pitäisi mennä.

Tämä ei ole silti vielä esittely,vaan kertominen,mitä ajan takaa ja miksi taas ryhdyin tähän. En pyytele anteeksi kirjoittamisen alussa,että sori kun en oo kirjoittanut pitkään aikaan..Mitä hyötyä ? Olen huomannut,että se lisää enemmän stressiä mitä enemmän tätä kyseistä lausetta hokee. Se jää päähän ja tavaksi. Sitten tulee olo,että en vaan jaksa kirjoittaa enää koska aikani ei riitä.
Myös ulkonäön muokkaamiseen blogissa aloitan pikkuhiljaa,en kiirehdi,enkä ajattele "blogini näyttää kamalalta,pakko lisätä vähän tuota css koodia tuonne ja tuosta puuttuu yksi gadgetti!!!!1".

Pikkuhiljaa hyvä tulee,niin myös blogeissakin. Tervetuloa seuraamaan sekablogiani nassukat. 

1 kommentti:

  1. Mä oon ainakin rennosti ottamisen mestari :D hyvä jos kerran kk tulee postaus, tosin nyt oon ihan villiintyny ku on kai tullu jo kolme !!!

    Tsemppiä bloggaukseen, ei jakseta stressaa ;)

    VastaaPoista

Risut ja ruusut ovat tervetulleita. Muistetaan kuitenkin asiallinen kommentointi.