tiistai 2. kesäkuuta 2015

Shit! It's happening again

Viimeviikon perjantaina se tapahtui. Räjähdin kuin atomipommi sossukopissa,itkusta ei meinannut tulla loppua vaikka kuinka yritin rauhoittua ja hengittää syvään. "Otatko tarvittavaa,onko sulla sitä?",en vastannut mitään vaan itkin. Sain kakistettua ulos "On mulla mirtzapinia..mutta se on nukahtamiseen tarkoitettu". Olin taas mokannut kaiken,aivan kaiken.

Hei,minä olen Laura 20-vuotias ja minulla on nettishoppailuriippuvuus. Näin voisin aloittaa jossakin riippuvaisten-ryhmässä. Hävettää,nolottaa,sapettaa tunnustaa tämä mutta en ole sellainen ihminen ketä pitää enää sitä tunneryöpyä sisällään. Asiat on kohdattava,vaikka sitten kaikkien kuullen ja tietäen. Kaikki me teemme virheitä,niinkuin sossunikin minulle sanoi,mutta niistä aina selvitään tavalla tai toisella! Annoin kaikki visa,bonuus,-ja plussakortit sossulleni ja se oli mulle suuri helpotus. On mulla aikaisemminkin ollut ne,silloin se tuntui epäreilulta mutta jälkikäteen ajateltuna se oli viisainta. Itseasiassa ehdotin sitä itse,ja siitä tulikin mieleen,että huomenna 3.6 mulla on välikuntsari,eli sellainen "pidetään-mahdollisimman pian-kiirekiirekiire". Olen tästä jo meidän sairaanhoitajallekkin jutellut,että en oo vielä valmis jatkamaan eteenpäin. Munhan siis piti syksyllä mennä harjoittelemaan T-kotiin,mutta taisi olla liian iso pala mulle. Mun kuntoutumisen pitää edistyä hitaasti mutta varmasti,vähän kuin lapsi opettelee ajamaan pyörällä,varmasti mutta hitaasti. Katsotaan mitä tämä kesä tuo tullessaan,mitään ei ole vielä lukittu varmaksi. Olen kuitenkin itse sitä mieltä,että en halua hoppuilla isojen muutoksien kanssa. Onneksi mun sossu on ymmärtäväinen nainen ja huomenna kuntsarissa saadaan selvitettyä monta asiaa. 

Yes. It will.

Mulle kuuluu muuten ihan jees tuon rumban jälkeen,oon saanut painoa pudotettua. Ongelmia mulla on vain jatkuva väsymys,mielenkiinnon katoaminen ihmisiin ja liikkeelle lähtö. Haluaisin tavata mun ystäviä,mutta en yksinkertaisesti jaksa. Oon liian väsynyt,tuntuu kuin voisin nukkua tuhat vuotta.. Mulla on kilpirauhasenvajaatoiminta ja siihen lääkitys Thyroxin..Kuulin sisäpiiri tietoa,että lääke kannattaisi ottaa illalla jotta se vaikuttaisi koko yön. Oon vähän kiikun kaakun,jos joku tietää tästä asiasta enemmän niin mulle saa vinkata! Olin toukokuun vika pvä ravitsemusterapeutillani,tunnustin että en pääse sokerista millään eroon vaikka miten yrittäisin. Onneksi äiti toi mulle yksi pvä kirsikkatomaatteja,siinä sit on mun herkkuni :') 



Tinkiin pitäisi huomenna raahautua. Teen villasukkia,eka on vasta menossa..Oon paljon nyt valokuvaillut,oon itsestäni ylpeä kun oon jaksanut ottaa kameran ja raahautua täältä pikkukämpästäni pois. Mitäpä teille kuuluu? Onko teillä jonkinmoisia kesäsuunnitelmia? :)












2 kommenttia:

Risut ja ruusut ovat tervetulleita. Muistetaan kuitenkin asiallinen kommentointi.