torstai 16. heinäkuuta 2015

Edellinen viikko on mennyt aika sumussa,oon saanut yhden paniikkikohtauksen,käynyt nuorisopsykiatrian lääkärillä,joka määräs mulle Ataraxia 25mg,luojan kiitos. Lisäksi Mirtazapin vaihdettiin Melatoniiniin,koska mulla oli aamuisin "Mirkun" ansiosta ihan kuollut olo,mun puhe oli yhtä sössötystä ja olin enemmän sekaisin. Lääkäri ymmärsi ja sanoi heti vaihtavansa mun lääkitystä. Melatoniinia syön nyt 3mg x2 ja oon nukkunut paljon paremmin :-) Maanantaina oli mun isosiskon synttärit,vietettiin niitä MrJones-nimisessä ravintolassa Raumalla,ai että se ruoka oli hyvää. Pitkästä aikaa mulla oli upea olo,me naurettiin niin paljon,että naapuripöydissä saatiin tuimia katseita ;-)

Huomenna menen vanhemmille viikonlopuksi,lauantaina on kaverin synttärit. Mukavaa viikonlopunalkua ♥




peeäs,tos o mun uusi hiusprojekti! Alkais nää hiukset ny vaa kasvaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risut ja ruusut ovat tervetulleita. Muistetaan kuitenkin asiallinen kommentointi.