torstai 9. heinäkuuta 2015

Last Friday night we took too many shots

No nyt kyllä pahoittelen mun viivästymistä,on vaan ollut paljon kiireitä ja ei oo ollu motivaatioo tehdä mitään.. Nyt mä kirjoittelen tässä meidän talon terassilla,kuuntelen kun sade ropisee kattoon ja on niin ihanan raikasta. Tästä mä tykkään.
Tosiaan,oltiin Ninan kanssa viimeviikonloppun mun porukoide tykönä koko viikolopu,kun porukat oli pe-la risteilyl. Me sit pidettii kämppää pystys,hoidettii kissoi ja sit tais perjantai-iltan men vähä överiks..ainakin mun osalta. Mulla ei oo oikein hyvä viinapää.. jätetään tämä osio välistä,mua nolottaa :-D Perjantaina mamma haki meidät,käytiin kaupassa ostamas ruokaa ja sit illaks juomia.
Katottiin leffoja,mässäiltiin,juteltiin syvällisiä,käytiin saunassa ja kaikennäköst muuta mukavaa. Lauantaina illalla porukat sit saapu kotio,mä sain tuliaisiks tobleronea ja hajuveden. Ihanat tuliaiset! Bellakin sai uuden lelun,semmosen laserin ja se on ihan hulluna siihen. Oon ostanut aikaisemminkin sille semmosen,mutta se on menny hukkaan :-(

Sunnuntaina lähdettiin kotiin ja mulla oli 3 pvää huono olo,ei kiitos enää. 
Olin eilen porukoilla,juhlittiin jo aikaisessa mun siskon synttäreitä. Grillattiin ja syötiin jälkkäriä. Satoi loppuillasta,onneks mulla oli sateenvarjo mukana! 








Sori puhelimen kameralaatu D:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risut ja ruusut ovat tervetulleita. Muistetaan kuitenkin asiallinen kommentointi.