perjantai 31. heinäkuuta 2015

Moro! :) 
Mitäs teille kuuluu? Mulle kuuluu ihan hyvää,itseasiassa todella parasta. Oon nyt viimeviikon ja tämän viikon aikana ollut enemmän aktiivinen kuin aijemmin. Oon pyöräillyt,valokuvaillut ja sain muuten ihka ensimmäisen lähikuvan oravasta,pelaillut CODia,sisustanut mun seinälle sisustustarran,käynyt hautausmaalla sukulaisten haudoilla ja onhan siihen viikkoon sisältynyt myös 3 ahdistuskohtausta,mistä viimeisin oli kaikista kamalin. Itsemurha oli todella lähellä,olin jo valmis heittämään elämäni pois.. Puhuin asiasta äidille,ja totesin,että mun on pakko saada lähete sähköshokkihoitoon. Tiedän,että siihen tarvitsee erityisen hyvän/hyvät syyt,mutta eiköhän nuo mun kohtaukset ole sen verran vaarallisia,että alan pian pelkäämään ja panikoimaan,koska seuraava kohtaus tulee. En tiedä mistä kohtaukset tulevat,siihen ei ole mitään syytä. Joskus ne alkavat herkemmin,esim. jostakin riidasta,mutta se on todella harvinaista. En syytä ketään kohtauksista,se kaikkien on tiedettävä. 
Mutta saan kyllä apua näihin kohtauksiin,tavalla tai toisella. Uskon itseeni ja uskon paranemiseen!

Tässä vähän kuvia viime-,ja tämänviikkoisesta:
Ostin tän kirjan ABC Tikkulan Kirjapörssistä,maksoi 9,90e. Mua on jo kauan kiinnostanut tää aihe,sillä uskon henkimaailmaan. 

Pappan&mummun haudalle vein tuon enkelikynttilän ♥ ja tuo sukunimi on kirjoitettu väärin,meidän sukunimessä ei ole väliviivaa. Btw,Vähähaka on vain 1kpl Suomessa.  

Tässä meni 2h ja mulla meni hermot joka minuutin välein :-D




Meidän talon takapihalla on ihana kuvata,sillä hoitajat on ostaneet kukkia keväällä ja istuttaneet yhden asukkaan kanssa. 









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risut ja ruusut ovat tervetulleita. Muistetaan kuitenkin asiallinen kommentointi.