lauantai 25. heinäkuuta 2015

MEIKIT JA HAJUVEDET

Hyvää lauantai-iltaa. Mulla oli tänään vähän tylsä hetki,ja ajattelin että teen tämmöisen meikkipostauksen,elikkä esittelen mun meikit ja hajuvedet. Jos sulle tulee kysyttävää näistä puteleista,niin laita tuonne alas kommenttikenttään =)
Kuvasin muuten meidän talon yhteisissä tiloissa,koska siellä on parhain valostus.

Eli aluksi ihan nää perus meikkivoiteet.
MaxFactorin Lasting Performance,sävy 100 Fair ja mulle toi sävy on ollut tosi hyvä,koska oon todella vaalea iholtani. Oon ostanut tän jo pari vuotta sitten,mutta ihme kyllä se on tähän päivään saakka säilynyt ja sitä on vielä jäljellä. Tää oli jossakin alekorissa,maksoi 10,90e ja oon ollut tosi tyytyväinen tähän.
Maybelline New York Dream Matte mousse,sävy 010 Ivory. Tämähän on siis moussea,joka on ollut mun mielestä hyvä vaihtoehto kiireisiin kouluaamuihin,siis silloin kun peruskoulua vielä kävin. Yläasteella monella meidän luokan tytöistä oli tätä,mulla myös ja tää oli kyllä aina pelastus. Tää on vuosia sitten ostettu,en oo raaskinut käyttää kun on tullut ostettua uusia meikkivoiteita tilalle,mutta kyllä tätäkin tulen käyttämään ihan loppuun.
Oriflame Ever Lasting,tässä ei ollut mitään sävyä tai sit oon vaan sokea mutta tää on aika vaalea ja sopii mulle! Oriflamen tuotteet on ihania,ja mun hyvä ystäväni Riikka on Oriflamen edustajia. Tästä meikkivoiteesta oon tykännyt eniten,se antaa tasaisen pinnan ja tää tosiaan pysyy 10h naamassa! Suosittelen tilaamaan/ostamaan,maksaa Oriflamen sivuilla 17,00e.
Lumene CC meikkivoide,sävy LIGHT. Monet on suosineet tätä,koska tää on kevyt ja peittävä. En oo tätä nyt kauheasti käyttänyt,joten en vielä osaa sanoa tästä mitään. Ostin tän kirpparilta,ihan uutena oli ja 5e maksoi. Tää on kaikille ihotyypeille,mikä on mun mielestä hyvä koska yleensä saa etsiä kissojen ja koirien kanssa sitä sopivaa meikkivoidetta.

Puuterit!
Lumene touch of radiance valopuuteri,sävy 2 hunajamaito. Ei ole tätäkään tullut käytettyä paljoa,sillä tuo Oriflamen puuteri on näistä kahdesta parempi. Tää puuteri on ainakin mulle tuonut enemmän valoisuutta poskiin,mutta on kulunut nopeasti pois. 
Oriflame matte control pressed powder,sävy light/medium. Ah,mä niin rakastan tätä puuteria! Parhain puuteri mitä oon ikinä käyttänyt. Jättää niin ihanan sileän jäljen,peittää näpyt ja tää ei jätä sellaista "runsasta" pakkelia niinkuin jotkut puuterit jättää. Suosittelen
Oriflame veryme peach me Perfect powder,aurinkopuuteri ja tässä ei oo sävyä(?). Tätä muutaman kerran käyttänyt,ihan jees. Sain tän tilaajalahjana,ei oo oikein ollut käyttöä koska kesällä en käytä paljon meikkiä :-D Tästä jää kuitenkin ihana "kiiltävä" jälki poskille.


Oriflame valo-,ja peitevoide. Oon käyttänyt tätä kamaliin silmäpusseihin ja joskus näppyjen päälle. Oon tykännyt tosi paljon,tätä ei tarvitse paljon laittaa koska sitä tulee ekalla "tuubauksella" reilusti. Tilasin tän joskus itse Oriflamelta,maksoi 24,00e.
Veryme Fat Lash Mascara,eli ripsari joka on mulle ollut ihan ykkössuosikki! En osta kaupasta enää ripsaria,vaan tilaan Oriflamelta tämän. Mä tykkään tästä ihan sikana,koska mun ripset tulee tästä todella pitkiksi ja tätä on helppo laittaa myös alaripsille! Tätä ripsaria en vaihtais mihinkään muuhun! 
Oriflame Conceal Kit. Peitevoidepakkaus,kolme eri sävyä. Oon muutamia kertoja kokeillut,en oo oikein mitään mieltä tästä koska ainakaan tää vihreä,mikä peittää punaisuutta ei oo mulla toiminut. Vaalea väri on tummille silmänalusille,se on ollut ihan jees ja beige on näppylöiden peittämiseen. Yksi hyvä huomioitava olisi,että tässä purnukassa lukisi että mihin nämä värit on tarkoitettu. Ite oon käyttäny tota vihreää näppyjen päälle..:-D 

Sekalainen seurakunta.

Perus peilit,vuosia sitten ostettu jostakin perus marketista,tuo pienempi on hyvä silmämeikin tekoon koska se on se "lähempi" puoli peilistä,sen toinen osa on jossakin hukassa :-D Ja tuo isompi peili on ollut ihan ok,täytyisi kyllä ostaa uudet peilit. 
Cream eyeshadow,en saa oikein selvää että minkä merkin tämä on,koska on niin kulunut. Oon tän mun siskoltani saanut,tätä laitan ennen luomiväriä. 
Rimmel London luomiväripaletti,tässä on ihanat sävyt koska mun tummansinisiin silmiin sopii just kaikki tummanruskeat ja vaaleanruskeat sekä beiget värit. Tässä takana onkin "Complements Blue eyes" :-) En oo oikein varma että myydäänkö näitä enää,oon ostanut tän vuosia sitten ja on ihan lemppari! 

Oriflamelta tilattu sivellin ja silmämeikki pakkaus. Tiedän,on likaisia koska olin juuri ennen tätä kuvaamista käyttänyt niitä :-D Tää on tosi hyvä paketti ja kaikkia oon testaillu. 

Lumenen ja Oriflamen veryme kajaalikynät. Molemmat vähässä käytössä ollut,koska mulle ei oikeasti sovi kajaali,paitsi tota valkoista oon käyttänyt silloin tällöin. 

Kaksi ylempää on Oriflamelta tilattu,meikkisivellin ja toinen on häivyttäväsivellin. Alempi on jostakin marketista,oon käyttänyt sitä luomivärin levittämiseen enimmäkseen.

Rakkaat hajuvedet. Uusin on Elizabeth Arden 5th avenue ja siis aivan ihana tuoksu! Äippä osti laivalta.

Ja sitten se tärkein,meikkipussi. Kärsinyt,mutta hyvin säilynyt ;) Sain tämän joululahjaksi 2013 ja vieläkin se on käytössä. Seppälästä ihan ostettu.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risut ja ruusut ovat tervetulleita. Muistetaan kuitenkin asiallinen kommentointi.