sunnuntai 19. heinäkuuta 2015

Moikka. Olin jälleen kerran viikonlopun vanhemmilla ja lauantaina oli mun kaverini Pinjan synttärit. Perjantaina porukat haki mut Veturista siinä 12 pintaan ja sitte ajettii kotio. Me grillattiin,koska meidän perhe on kova rillailemaan näin kesäisin. Ei tää nyt kyllä kesältä oo vaikuttanut,sadetta ja jatkuvia kylmiä ilmoja. Mä veikkaan että elokuussa tulee vasta hellettä,ja paljon. Lauantaina menin sitten Noormarkuun,koska Pinja asuu siellä ja Pinjalla oli synttärit. Aluksi mä epäröin,että menenkö mutta tietysti menin,koska kyseessä oli mun rakkaan ystäväni synttärit,enkä halunnut missata niitä vaikka kuinka mua pelotti. En oo pitkään aikaan,siis todella pitkään aikaan ollut missään kaverilla ja muissa sosiaalisissa tilanteissa,koska oon pelännyt niiden reaktiota mun ulkonäköön,sairauksiin ym. Ja sekin,että pelkään muiden ihmisten katseita ja luulen,että kaikki mun ympärillä olevat haukkuu mua. Kun muita vieraita alkoi tulla,siirryin vähän syrjemmäksi ja ujostelin. Tämän takia en ottanut paljon valokuviakaan,mikä harmittaa mua jälkikäteen. Onneksi mun luulot oli väärät,ne ihmiset oli oikeasti tosi mukavia ja pystyin puhumaan ja olemaan se oma rento itseni. Tietty siinä vaikutti myös alkoholi,mutta ei me siellä missään jurrissa oltu ja halailtu patteria. Pinja täytti 20,ollaan samanikäisiä ja kuin siskokset ♥ 

Synttärit oli tosi mukavat,oli rento ja hauska tunnelma,tutustuin uusiin ihmisiin ja sanoinkin tuossa Pinjalle tänään aikaisemmin,että ne pippalot edisti mun kuntoutumista eteenpäin,sillä mun olisi tarkoituskin saada uusia tuttavia ja jutella asioista tuntemattomien kanssa,sillä tuntuu että ihan randomit ihmiset ymmärtää sen koko pointin,mitä selität ja taas toistepäin. Mulla oli niin ihana fiilis,en saanut yhtään kohtausta ja nautein joka hetkestä! Mentiin sitten keskustaan kyydeillä,Pinja kumppaneineen meni Cabarettiin,mutta mulle se oli vähän liikaa. En oo siis niin baari-ihmisiä,mulla on vain muutama baaripaikka Porissa,missä uskallan olla. Tää sosiaalistentilanteiden pelko rajoittaa tosi paljon,mutta ehkä vielä jonain päivänä uskallan. Mä sitten köpöttelin torille odottamaan bussia,oli kaunis kesäilta. Oli vilkasta,koska Porissa oli jazzit. Mä en ite käyny,koska tiedän,että siellä on ne samat kojut ja huvit joka vuosi.. paitsi nyt siellä oli joku maailmanpyörä mutta ei se napannut. Oli kuitenkin kiva ilta,ja oli ihanaa nähdä pitkästä aikaa Pinjaa ja Mishkaa ♥ 











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risut ja ruusut ovat tervetulleita. Muistetaan kuitenkin asiallinen kommentointi.