keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

☮ Juhannus 2015 !

Moikkamooi. 
Mun juhannukseen mahtui päivystysreissu siskoni kanssa,onneksi kaikki meni lopulta hyvin ja mitään yksityiskohtia en rupea kenellekkään kertomaan,vain perheasioita. Oli aika masentava sää,odotin aurinkoa ja lämpimiä ilmoja,tämmöiseksi se kesä on sitten tullut. Ei se silti pilannut mitään,grillailtiin ja syötiin hyviä ruokia koko perheen kesken,katselin paljon Netflixiä ja vietin aikaa mun kissani kanssa,koska se on mulle terapiaa kun saan viettää aikaa lemmikeiden kanssa! Oltiin myös juhannussaunassa,vihdottiin mamman kanssa oikeen kunnolla,ai että oli nannaa ja niiiin rentoutunut olo sen jälkeen! ;-)



Lähdin jo keskiviikkona,tiistaina piti hoitaa huoneen siivous ja ennen lomille lähtöä jaoin lomadosetin mun "uuden" omahoitajan kanssa,koska mun vakituinen omahoitaja lähti kesälomalle ja sijainen tuli paikalle. Ihan mukava,ehkä vähän hölmö :)
Palasin sunnuntai-iltapäivällä,äiti laittoi mulle whapissa viestin että Bella jäi ikävöimään mua,mutta rauhottui kun pääsi ulos? :D
Lauantaina innostuin paistamaan lettuja ja tein myös jogurttikuivakakun. Oli jotenkin hyvä fiilis koko päivän ja energiaa riitti muille jaettavaksi. Vähän kyllä tuli mässäiltyä LIIKAA,mutta pistin kyllä reilustikin ateriainsuliinia. Oli mulla loman aikana ahdistuskohtauksiakin ja jouduin ottamaan yhden puolikkaan mirtzapinia. 

Makkaraperunat siivouksen jälkeen.."diabeetikon ruokaa."

Sunnuntai-illalla otin kokonaisen mirtzapinin,sillä en saanut nukutuksi. Se oli virhe,olisi vain pitänyt ottaa puolikas.. maanantai meni koko päivä nukkuessa,olo oli kuin zombilla,en jaksanut tehdä yhtään mitään,päivätoimintaankin olisi pitänyt jaksaa raahautua,mutta mä menin suihkuun.. Aamupala ja lounas jäi välistä,olin illalla h*lvetin nälkäinen,että menin ostamaan kaupasta valmissalaatin ja limsaa.
Tänään olin diabeteshoitajalla ja palasin talolle hymy huulilla,sillä monen vuoden jälkeen mun pitkäaikaisverensokeri oli laskenut 9.3 ja viimeksi helmikuussa se oli 9.9! Eli kyllä mä olen töitä tämän sairauden eteen tehnyt,vaikka toiset väittää ihan muuta. Mä uskon itseeni ja siihen,että musta tulee vielä jotain! Mä näytän kaikille että musta on tähän.












2 kommenttia:

  1. Ah, sauna kyllä niiin kuuluu juhannukseen! Vihtoja ei meillä väsätty, harmi kyllä. :-( Hyvää tulevaa viikonloppua sinulle Laura ♥

    VastaaPoista
  2. Sun blogia on aina kiva lukea, ku täällä on laadukkaita kuvia ja osaat kertoo asiat hyvi (:
    Kirjotin ny kanssa vasta juhannuksesta blogiin :D

    VastaaPoista

Risut ja ruusut ovat tervetulleita. Muistetaan kuitenkin asiallinen kommentointi.