maanantai 15. kesäkuuta 2015

Viikonloppu.

No päevvöö. Maanantai,mikäs sen ...raskaampaa. No ei sentään,kivoilla mielin kohti uutta viikkoa ja tällä viikolla on juhannus! Mitäs suunnitelmia teillä on jussina? Itse menen 5pvä porukoille,siitä tulee sitten postaus erikseen. 

Viikonloppu meni kivasti,olin Veturissa ja vietin aikaa enimmäkseen pleikkarin äärellä. Laiska ja tylsä kun oon. Torstaina btw,kävin postissa noutamassa mun paketin minkä olin tilannut Kiinasta. Mikrofoni kameraan nimittäin,tunnin sain sen vehkeen kanssa tapella kunnes älysin lukea ohjeet... Ei huono ostos,eikä myöskään kallis!

Perjantaina tuli kolmas kausi Orange is the new black-sarjaa ja voi hemmetti oon niin rakastunut siihen sarjaan! Toivottavasti tulisi vielä neljännes kausi..Sarja on katsottavissa Netflixistä.
Oltiin samana päivänä Ninan kanssa kaupungilla,oli ihana ilma. Kello oli sen verran,että mentiin syömään ja mun verensokerit oli 3,6. Perkele sitä tärinää ja heikotusta,inhoan tätä sairautta. Joskus tekisi mieli vaan ottaa "kuollut" haimani irti ja heittää se roskikseen ja napata uusi. 
Noh,hypokohtauksen jälkeen minäkin heräsin tähän maailmaan ja jatkettiin shoppailua. Käytiin myös Tokmannilla,mistä tarttui mukaan herkkuja viikonlopuksi :-)
Loppuillan katselin OITNB-sarjaa ja söin mässyä,oli niin rento fiilis. 


Lindexistä bongasin,niiiiin suloinen ♥ 

Lauantai meni nukkuessa,melkein koko päivän.. Sain toruja mun oma hoitajalta joka oli silloin töissä. Tsemppasin loppupäivän ja tein iltapalaksi lihapiirakoita koko poppoolle. 

Sunnuntaina nappasin hoitajien toimistosta mun paketin,mikä oli tullut mehukauppa.comista. Ja kiitokset siskolleni joka tilasi mulle tämän esittelypakkauksen. Paketti sisälsi siis mehujauheita,20kpl ja eri makuja. Yhdestä pussista saa 1,5 litraa kannullista mehua! Itse pullotin mehujauheen limsapulloon ja ekana kokeilin Ice tea peach,on muuten hyvää! Tässä vielä sekin plussa,että suurinosa mehujauheista on sokerittomia,rasvattomia ja gluteenittomia. Kannattaa ihmeessä tilata ja maistaa :)

Ei kai tässä muuta,näkemisiin ♥

P.S Tänään oli punnitus,mulla oli tullut -3kg alas! :o







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risut ja ruusut ovat tervetulleita. Muistetaan kuitenkin asiallinen kommentointi.