maanantai 15. kesäkuuta 2015

Mitä ilman en voi lähteä mökille/kesälomareissulle?

Kivempi blogista otin kesäkuun haasteen. Meillähän ei siis oo mökkiä,mutta oon mökkeillyt kaverin mökillä parinen kesä. Lapissa kun joskus oltiin,siellä meillä oli mökki n.pari pvä/viikon(?),en oikein muista mutta mökki kuitenkin ja hieno mökki olikin. En enää pidä mökkeilystä,ellei siellä ole sähköä ja juokseva vesi. Kuulostan varmaan kauhealta draamaqueenilta,mutta mullahan on fobia epähygieenisista paikoista,ulkohuussi kaikeista eniten ja bajamajat!! Täytyisi siis olla jonkin sortin yleellinen mökki :D

Mutta menenpä itse aiheeseen,eli listaan. Listat on kivoja mutta mulle tämä selittäminen on aina ollut hankalaa. Jos mulle sanotaan että esittele tuo kirja tai esittele tuo piirrustus,niin mulla alkaa kamala selittäminen ja mun selitykset menee ihan sinne johonkin äärirajoille(vien tän äärirajoille,woo-oo,äärirajoille..joo kiva biisi on). Eli pyydän anteeksi jo etukäteen,että tästä mun selittämisestä tulee näin vaikeaa ja vaivalloista!

1. Kännykkä&laturi,tietysti. Kännykällä saa kuunneltua musaa jos radiota ei ole,voi kysellä kesäkuulumisia kavereilta,soittaa tietysti(tilata perkele pizza sinne kauas jorpakkoon),päivittää facebookia joka saatanan hetki ja ottaa selfieitä 1000kpl.

2. Päiväkirja. Psykologini suositteli päiväkirjan kirjoittamista,siellä on jo muutama sivu kirjoitettu. Ja jos tulee inspiraatio blogipostauksiin,nekin saa ylös.

3. Kamera. Kuvia kuvia kuvia kuvia kuvia. Videoita.

4. Värityskirja&värikynät. Viime juhannuksena tyttöporukalla oltiin Yyterissä mökillä,kaikilla oli mukana värityskirjat ja niitä väriteltiin kun aika kävi pitkäksi. 

5. Aurinkorasva. Tälläinen perus,mutta tärkeä. Oon tosi vaalea ja jos vähänkin otan aurinkoa,palan vaikka mulla olisi iholla kiloittain aurinkorasvaa. 

6. Lääkkeet,inskat,piikit,kynänpäät yms. Tarviiko tätä edes perustella? 

7. Paljon mässyä mukaan,jos mökin lähellä ei satu olemaan kauppaa/kioskia. 

8. Kondomit. Ihan puhaltamiseen joo. 

9. Kirjoja. Jos ei väritys,kuvailu,uiminen,veneily tai chattailu kännykän kanssa kiinnosta niin kirjat pelastaa aina. Ite luen mieluiten dekkareita ja tosi tapahtumiin perustuvia kirjoja.

10. Laastareita,rakkolaastareita,kyypakkaus,ensiapupakkaus. Koska ihan aikuisten oikeasti,jos niitä ei ota mukaan niin just silloin tapahtuu.


Tässähän nämä. Mitä sä otat mukaan mökille tai muuten vain reissulle mukaan? Tehkää myös muut bloggaajat tämä haaste,tää on tosi kiva! p.s tässä alla vähän kuvia meidän viime juhannuksesta.










1 kommentti:

  1. Moi! Laitoit mulle kommenttia ja haluaisin tutustua suhun enemmän, sillä olen varma, että ymmärrämme toisiamme. Vaikutat todellakin ihmiseltä, johon voisin tutustua. Asun myös siis Porissa keskustassa/sen lähettyvillä nuorisopsykiatrian kuntoutumisyksikössä.

    Oisko sulla kikkiä tai whatsappia? Voisitko kommentoida mulle kikkisu/numerosi mulle, voitaisi jutella? :-) En julkaise kommenttia.

    Kaikkea hyvää ja positiivista elämääsi, olisi ihan huippua tutustua! ♥

    VastaaPoista

Risut ja ruusut ovat tervetulleita. Muistetaan kuitenkin asiallinen kommentointi.