torstai 11. kesäkuuta 2015

Kesäpäivä,viimeviikonloppua yms.

Tässä tulee nyt vähän enemmän kuvia ja pälätystä,koska mun piti jo sunnuntaina tehdä postaus kun olin siskoni ja hänen miehensä luona 4pvä. Oon suoraan sanottuna ollut henkisesti niin väsynyt ja masentunut,etten oo jaksanut aukaista edes tietokonetta. Eilen illalla mulla oli taas yksi kohtaus ja sen sai mun eräs läheinenkin kokea,taas. Rauhoituin muutaman tunnin jälkeen ja sitten sammuin kun kynttilä. Tänä aamuna en päässyt ylös aamupalalle,olin sitten lounaaseen asti nälissäni. Oma vika. Mutta joo,kerron ekaksi näistä neljästä päivästä mitä vietin.

Niinkuin aina ennenkin,äiskä ja sisko tuli hakee mua Veturista ja poikettiin samalla Lidlissä. Saavuttiin perille ja mä menin heti moikkaamaan koiria kera herkkujen ja sitten kissoja. Mulla on aina se järjestys,että ensin koirat,sitten kissat. Kuulostipa idiootilta. 

Anak.

Rea.

Luigi.


Alettiin heti tekee tacokanapetiä,koska nälkä. Ja samalla juteltiin,heitettiin huonoa läppää,haha. Mä menin kuvailee ja katsomaan Minnin pentuja,oli ne vaan niin suloisia! 


Jees. Illemmalla vielä jutskailtiin,kattelin vanhoja salkkareita tabletilta,leikein kisujen kans. 
Perjantaina mamma lähti kotii,kun se oli ollut kans yötä. Perjantaina ei eronnut mitenkään torstaista,autoin siskoa koirien ruokkimisessa ja Sonya ja Anak oli steriilileikkauksessa. Mummuset oli ihan kipeitä,suretti katsoa ja kuunnella. Pidin niille seuraa,rauhoittelin ja silitin. Voi pienet ♥





Perjantai aamua.


Linssiludet!

Lauantaina sisko&Pasi menivät koiran kanssa näyttelyyn,mä vahdein koko päivän mammasia. Oli se aika hurjaa menoa,mammaset oli kuitenkin jo virkeitä heti seuraavana päivänä. Vein yksi kerrallaan ulos pissalle,Anak aina huusi kun ei päässyt Sonyan mukaan. Olivat kyllä reippaita molemmat! Mulle tää kaikki oli ihanaa terapiaa ja varsinkin kun sain olla yksin. Pakko sanoa,mutta puhelin itselleni järjestystä,tyyliin: "Laura nyt menet ottamaan pyykit pois narulta ennen kuin alkaa sataa. Sitten menet siivoamaan kissojen hiekkalaatikot,sitten syöt ja muista mitata verensokeri. Sen jälkeen viestiä Riikalle että kaikki ok",eli näin mä pysyin mun järjestelyissä. Kissojenkin kanssa peuhasin,sain vaan kivat viillot arpiin kun taisi mennä liiankin rajuksi leikkiminen. No,kiva päivä kuitenkin oli! 


Sellainen vkonloppu :) mä aina nautin siitä ajasta,mitä siskollani saan olla. Se rauhaisa seutu,eläimiä,rento meininki ja saa ajatukset edes hetkeksi muualle. Ensi kerralla taidan mennä läheiseen metsään ja kamera messiin! Ehkä koirakin.

Ja sitten tämän päivän postaus. Meillä oli kesäpäivä mielenterveyskuntoutusyksiköiden kanssa,eli Veturi,Sarastus,T-koti,Hyvänmielentalo ja Kohtaamispaikka. Oli aurinkoinen päivä,mutta oli niin kauhea tuuli ja kylmä! Tämä oli mun eka kesäpäivä,viimevuonna en ollut. Ihan aluksi lokkilavalla soitti Nuortentyöpajan bändi. 

Oli paljon eri pisteitä,missä sai vapaaehtoisesti käydä. Mä kuitenkin katselin ihan vierestä ja otin kuvia. Paikalla oli myös ihana Islanninhevonen jota sai käydä silittämässä ja antamassa porkkanaa. Grillauspisteessä sai tikkupullaa,makkaraa ja mehua. Meille annettiin ennen pisteille lähtöä lipuke,millä sai nämä herkut. Tyydyin pelkkään makkaraan,en niin tikkupullasta ikinä oo välittänyt. Kiertelin meidän toisen asukkaan kanssa Kirjurinluotoa ja sain aikas hienoja kuvia. Käveltiin sitten takaisin Veturiin,jumankauti mun jalat oli kipeät.. Jaksoin kuitenkin kävellä vielä apteekkiin ja postissa kävin hakemassa tilaamani mikin. Huomenna olisi siivousta,lääkkeiden jako ja käydään Ninan kanssa Puuvillassa. 

Ei kai tässä muuta..Multa muuten kysyttiin ask.fm tekisinkö mun lemppariblogeista postauksen ja teen sen tässä lähiaikoina :)
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risut ja ruusut ovat tervetulleita. Muistetaan kuitenkin asiallinen kommentointi.